Så blev sidste koncert afviklet og vi holder sommerferie indtil august, hvor vi tager hul på efterårs sæsonen.
Vi sender programmet ud allerede nu, så I kan få sat kryds i kalenderen.
Bestyrelsen ønsker jer alle sammen en god sommer.
Hilsen fra
Bestyrelsen i Jazzhors